Бухгалтерское обслуживание Вашего бизнеса от ЮФ "Дмитриева и Партнеры"

Комплексно подойдем к предоставлению бухгалтерских услуг любого масштаба а также избавим Вас от пережииваний по этому поводу. Сконцентрируйтесь на бизнесе, а бухгалтерию оставьте нам

Свяжитесь с нами и узнайте как оптимизировать работу Вашей бухгалтерии, сократив на нее расходы

  • Бухгалтерские услуги любой сложности
  • Бухгалтерское сопровождение предприятий всех организационно-правовых форм в сфере услуг и оптовой торговли
  • Бухгалтерское сопровождение учета физических лиц
  • Оперативная и своевременная работа
  • Гибкий подход к потребностям каждого клиента

Наші переваги

Людмила Щербак
Начальник департаменту бухгалтерського аутсорсингу

"Вести бухгалтерський облік просто, якщо довірити це професіоналам"

  • Економія витрат

    Економія витрат на забезпечення робочого місця бухгалтера, виплату заробітної плати, соціальні виплати і т.д.

  • Висока якість

    В нашій команді працюють тільки Професіонали з досвідом роботи не менше 15 років

  • Оптимізація часу

    Передаючи бухгалтерію нам на аутсорсинг Ви економите свій час і можете зосередитися на розвитку бізнесу

  • Комплексний підхід

    Наявність юридичного департаменту в компанії дозволяє комплексно підходити до вирішення Ваших завдань

  • Оптимальна вартість

    Ми гарантуємо, що наші ціни абсолютно адекватні на ринку даних послуг

  • Повна конфіденційність

    Ми створюємо договір, в якому гарантуємо абсолютну конфіденційність Ваших даних

Кількість задоволених клієнтів:

більше

300

Кількість поданих звітів:

більше

9000

Компанія працює

з

1994

року

Ви отримаєте:

  • Бухгалтерський супровід обліку підприємств всіх ОПФ

  • Підготовка та подача звітності

  • Бухгалтерський супровід обліку ФО

  • Відновлення бухгалтерського обліку

  • Послуги з підготовки звіту по трансфертному ціноутворенню

  • Консультації з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

  • Оформлення та отримання ключів для подачі електронної звітності

  • Організація документообігу

  • Аналіз фінансового стану підприємства

  • Виконання функцій ревізора

Вартість

Ведення звітності ФО - СПД

на спрощеній системі оподаткування

від 900 грн. /міс.

Ведення звітності ЮЛ

на спрощеній системі оподаткування

від 1900 грн. /міс.

Ведення звітності ЮЛ

на загальній системі оподаткування

від 3900 грн. /міс.

Послуги по ТЦО

підготовка документації, складання звіту і ін.

від 99000 грн.

Подарунок

Знижка 25% на перший місяць обслуговування при підписанні договору на 6 місяців
Знижка 50% на перший місяць обслуговування при підписанні договору на 12 місяців

Як ми працюємо

Після укладення договору на бухгалтерське обслуговування ми створюємо бухгалтерську базу на нашому сервері (можливі й інші варіанти організації обміну інформацією)

Призначаємо бухгалтера, який буде вести Вашу компанію

Ви і Ваші уповноважені співробітники зможете, використовуючи віддалений доступ, контролювати роботу в режимі on-line

Ми отримуємо доступ до банку (без права підпису) і самостійно ведемо облік усіх платежів

З встановленою періодичністю Ви передаєте нам первинні документи для введення в базу 1С нашим бухгалтером

Документи перевіряються, обробляються, формуються регістри бухгалтерського і податкового обліку

Формується і здається бухгалтерська і податкова звітність, реєструються податкові накладні

Після укладення договору на бухгалтерське обслуговування ми створюємо бухгалтерську базу на нашому сервері (можливі й інші варіанти організації обміну інформацією)

Призначаємо бухгалтера, який буде вести Вашу компанію

Ви і Ваші уповноважені співробітники зможете, використовуючи віддалений доступ, контролювати роботу в режимі on-line

Ми отримуємо доступ до банку (без права підпису) і самостійно ведемо облік усіх платежів

З встановленою періодичністю Ви передаєте нам первинні документи для введення в базу 1С нашим бухгалтером

Документи перевіряються, обробляються, формуються регістри бухгалтерського і податкового обліку

Формується і здається бухгалтерська і податкова звітність, реєструються податкові накладні

Мінус 5 проблем

  • 1Немає необхідності в пошуку і найманні кваліфікованого бухгалтера

  • 2Не потрібно додаткових витрат на робоче місце бухгалтера (Програмне забезпечення, комп'ютер тощо)

  • 3Ніяких затримок і помилок в звітності

  • 4Немає необхідності в спілкуванні з податковими органами - ми це зробимо самі

  • 5Немає проблем зі звільненням, декретами і зміною співробітників

Шукаєте пораду юриста?

Ольга Дмитрієва
Адвокат, керуючий партнер ЮФ "Дмитрієва та Партнери"

Наш юридичний департамент забезпечить Вам:
  • Ведення судових справ
  • Захист у податкових спорах
  • Правовий супровід зовнішньоекономічної діяльності
  • Консультації з валютного регулювання та інвестицій
  • Захист у трудових спорах, в земельних спорах і спорах по нерухомості
  • Дью ділідженс (Due diligence - перевірку бізнесу)
  • Реєстрацію бізнесу протягом доби, внесення змін до установчих документів
  • Комплекс «анти-рейдерських» заходів, судовий захист корпоративних прав
  • Консультування, підготовку звітності та документації по ТЦО (трансфертного ціноутворення)
  • Послуги в сфері антикорупційного комплаенс

Виникли питання? Залиште свої контакти і наш фахівець найближчим часом на них відповість

Команда бухгалтерів

Людмила Щербак
Людмила Щербак
Начальник департаменту бухгалтерського аутсорсингу
Олена Борисенко
Олена Борисенко
Бухгалтер
Олена Моісеєнко
Олена Моісеєнко
Бухгалтер
Ірина Клочко
Ірина Клочко
Бухгалтер
Олена Мараховська
Олена Мараховська
Бухгалтер
Світлана Ребенок
Світлана Ребенок
Бухгалтер

Відгуки

Через терни до зірок

Юридична фірма «Дмитрієва та партнери» заснована в 1994 році. За цей час ми завоювали високий авторитет і професійне визнання на ринку юридичних та бухгалтерських послуг в Україні і за її межами